tiistai 28. heinäkuuta 2015

Päätöksiä ja elämääkin suurempaa pohdintaa.

Tapasin tänään ihmisen joka avasi silmäni. Pitkään olen jo pohtinut pitäiskö? Entä jos? Mitenköhän selviin ja pärjään?

Tekisi mieli kokeilla. Mistä mä haaveilen? Mitä mä haluan? Miksi? 

Mikä mut tekee onnelliseksi?  Nyt tai ei koskaan.

Tämä ihminen sai mut ymmärtämään.  Mä pärjään ja onnistun.  Anna mennä vaan! Kukaan muu ei tee päätöstä kuin minä.

Nyt se on siis alkanut. Tavoittelu kohti unelmia. Aiheesta lisää kun Tavis saa vähän otettua asioista selvää ja homman pöyrimään!

Jihuuuuu! Niinkuin Ihme huuta pyörän kyydissä.



Ja kun tälle linjalle lähdettiin niin seuraa lisää pohdintoja ja eläämäkin suurempaa filosofiaa. Kirjoitan tarpeista ja unelmista.  Tarpeet jotka minulla mielessä, koskee mielestäni kaikkia. Toki muitakin tarpeita on mutta näistä haluaisin hehkuttaa. Ja unelmat on ihan vain mun omia. 

Jokainen ihminen tarvitsee ihmisen

•joka hyväksyy sinut juuri sellaisena kuin olet.
•joka ei hylkää sua koskaan, ei edes silloin kun kiukuttaa tai silloin kun häntä kiukuttaa. On lähellä, ei jätä yksin.
•joka tukee sinua unelmiesi saavuttamisessa.

Oletko samaa mieltä?
Löytyykö sinulta sellainen ihminen?


Sitten unelmista. Minun unelmat on pieniä. Unelmoin kai vain onnesta. Hyvästä olosta ja läheisyydestä. Yllämainitusta unelmasta kerron pian lisää.

 Mutta muuten unelmiani:
Viettää paljon aikaa minulle tärkeiden ihmisten kanssa, tehdä yhdessä kivoja asioita. Ja kivat asiat minulle on esim. ulkoilu, puistoilla hyvässä seurassa, syödä yhdessä jäätelöä, katsoa yhdessä elokuvaa,  syödä hyvää ruokaa yhdessä, kävellä käsi kädessä ja katsella vaikka laineiden liplatusta. Aika simppeliä. Mutta niin ihanaa.

Osaa unelmista pääsen toteuttamaan joka päivä. Ihmeen kanssa ulkoilu on ihanaa kun ei ole kiire mihinkään ja osaa nauttia tästä hetkestä. Miettii vain ja ainostaan sitä mustaa kiveä jonka tyttö minulle juuri toi. Me tytöt hupsutellan paljon, joka päivä kikatellaan ja pusutellaan niin että silmistä valuu vesi. Me keksitään hupsuja juttuja ja toteutetaan niitä. Me nautitaan elämästä. Koska elämä on nyt ja tässä.

Kyllä mä joskus unelmoin siitä että joku siivoisin koko kodin ja tekis ruuat ym, jotta me saataisiin nauttia vaan yhdessäolosta. Ja joskus unelmoin että mulle järjestettäis joku pieni Kiva yllätys. Mutta painotan sanaa pieni :D

Mistä sinä unelmoit?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti