lauantai 9. toukokuuta 2015

Helpot kiharat, jotka ei vahingoita hiusta.

Pikaiset heipat väsyneeltä äiskältä. Tänään oli siis läheisen tätini hautajaiset ja olen ihan poikki. Hautajaiset jo itestään raskaita, sen lisäksi ihme on nukkunut viimeisen viikon taas todella huonosti. Lisäks noi automatkat väsyttää mua aina jotenkin tosi kovin ja se kun yritin pitää neidin tyytyväisenä ja rauhallisena.
muistatko naurun, muistatko laulun
ihmisten äänet, yhteisyyden
ja ajatukset ja kosketukset
vieressä istuvan iäisyyden
on jäähyväisten aika,
sinä lähdet minä jään
on jäähyväisten aika, hyvästi jää
muistosi elää, hyvästi jää
suru on lahja jäljelle jäävän
kaiho on kaipaavan omaisuus
sen iltaisin tiedän, vielä heräävän
kun tähdissä loistelee ikuisuus
hyvä on aina lähtevän mennä
vapaa on aina siirtyvän sielu
kun aamulla palaat, mun vaahteraan lennä
ja lohtua laulaa mun lintuni nielu

Tuure Kilpeläinen
Mutta siis tarkoitus oli tulla antamaan vinkki hyvistä ja helpoista kiharoista.Mä olen nykyisin todella laiska laittamaan hiuksia, enkä oikeen halua edes käyttää aikaani niihin. Nämä sopii siis laiskalle ja myös kiireiselle. Niin ja nämä ei rasita hiuksia kun ei ole mitään lämpölaitteita.
Illalla suihkun jälkeen kosteisiin hiuksiin talouspaperi pötkylöistä sykeröt. Itse käytän yhden palan aina yhteen osioon ja solmin päät kiinni.



Ei muuta kun pää tyynyyn ja unten maille. Aamulla kun avaa on hiukset takuulla kiharat. Itsellä tulee noista pienet ja tuuheat kiharat.


En tajunnut ottaa kuvaa kun hiukset on auki, tästä ei näe miten valtava kiharapilvi näistä tulee, mutta jotain kuitenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti